Pravidla provozu


lada

Milé klientky a klienti,
Dovolte nám prosím, abychom Vás v následujících bodech stručně seznámili s chodem salonu:

1, Prosím Vás, abyste nechodili pozdě. Dostavíte-li se se zpožděním, bude Vaše ošetření zkráceno, tak aby mohl být obsloužen klient/ka, který/rá je objednán/na po Vašem ošetření.

2, Pokud se nemůžete dostavit na ošetření, kontaktujte mě, prosím, včas. Za zrušení objednávky do 24 hodin bude účtován 50% poplatek. V případě zrušení  objednávky ve stejný den ošetření, popř. pokud se nedostavíte bez omluvy, bude Vám účtována plná cena z kompletního ošetření pleti a dekoltu při další návštěvě. Bohužel v tak krátkém časovém úseku už nemáme možnost obsadit místo jinou klientkou/tem.

3, Jestliže zrušíte 2 po sobě jdoucí termíny, vyřazujeme Vás z databáze a další objednání již nebude možné.

4, U procedur, které vyžadují pravidelnou docházku není možné přerušení. V případě přerušení procedury si vyhrazujeme právo ukončit zbylé ošetření.

5, Dárkové poukazy jsou vydávány na 6 měsíců a poslední objednávky jsou přijímány 14 dní před platnosti poukazu.

6, Při kosmetickém ošetření se věnujeme pouze Vám, nevyřizujeme telefonáty, nikoho dalšího do místnosti nepouštíme. 

7, objednat se můžete telefonicky, formou SMS, přes aplikaci Messenger či e-mailem. Pokud telefon nezvedáme, mějte prosím strpení, neboť se věnujeme klientům v salonu. Zavoláme Vám, jakmile to bude možné.

8, Nenavštívíte salon více než 3 měsíce, nebo si nepříjdete zakoupit  kosmetické přípravky pro domácí péči, znamená to pro nás, že jste se rozhodli pečovat o svou pleť sami, popř. jinde a budete vyřazeni z databáze klientů. Pokud se v budoucnu budete chtít  objednat, budeme na Vás pohlížet, jako na nové klienty.

9, Doporučujeme používat stejnou kosmetiku pro domácí péči, kterou ošetřujeme v salónu, abyste mohli   pracovat na zlepšení kvality Vaší pleti i mimo salon.

10, Místnost, kde se ošetření provádí, bude vždy připravena na Vaše ošetření a řádně uklizena.

11, Budeme se snažit, abyste šli na ošetření ve sjednanou dobu s maximálním zpožděním 15 minut. Pokud tento čas překročíme, tak Vám náleží 10% sleva z Vašeho ošetření.

Tyto pravidla se týkají pouze u kosmetického ošetření a vylučují se z nich veškeré doplňkové služby, které salon nabízí.

Objednáním se na kosmetické ošetření akceptujete pravidla Kosmetického Salónu H2O.